پنجاب کی یونیورسٹیوں میں قرآن پاک کی تعلیم کو ضروری قرار دے دیا گیا

پنجاب کی یونیورسٹیوں میں قرآن پاک کی تعلیم کو ضروری قرار دے دیا گیا

پنجاب کی یونیورسٹیوں میں قرآن پاک کی تعلیم کو ضروری قرار دے دیا گیا

گورنر پنجاب چودھری محمد سرور نے اعلان کیا ہے کہ پنجاب کے تمام یونیورسٹیز میں قرآن پاک اور اس کے ترجمے کی تعلیم لازم ہوگی۔ طلبہ کے لئے یہ کلاسز لینا ضروری ہوگا۔ انہوں نے 7 ممبروں پر مشتمل ایک کمیٹی بھی تشکیل دی ہے جو اس سلسلے میں مدد اور نصاب فراہم کرے گی۔

انہوں نے کہا کہ آئین میں مطلوبہ ترامیم کی جائیں گی۔ کمیٹی ممبر 10 مئی کو اپنی تجاویز پیش کریں گے۔ وائس چانسلروں کی تجاویز صوبے کی سرکاری و نجی یونیورسٹیوں کے تمام وائس چانسلروں اور علما کو فراہم کی جائیں گی۔ وائس چانسلر اور علما کی تجاویز پر 17 مئی کو تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

اس کمیٹی کی سربراہی پنجاب یونیورسٹی کے وی سی پروفیسر نیاز احمد کر رہے ہیں جبکہ کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی (کے ای ایم یو) کے پروفیسر ڈاکٹر مسعود گوندل ، یونیورسٹی آف ایجوکیشن کے وی سی پروفیسر ڈاکٹر طلعت نصیر پاشا ، یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز (یو ایچ ایس) کے وی سی ڈاکٹر۔ جاوید اکرم ، یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی (یو ای ٹی) کے وی سی پروفیسر منصور سرور ، گورنمنٹ کالج یونیورسٹی (جی سی یو) لاہور کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر اصغر زیدی اور لاہور کالج فار ویمن یونیورسٹی (ایل سی ڈبلیو یو) کی وی سی ڈاکٹر بشرا مرزا اس کمیٹی کے ممبر ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں