حکومتِ پنجاب نے طلبا کے لئے تعلیم گھر کی ایپلیکشن کا اعلان کردیا

حکومتِ پنجاب نے طلبا کے لئے تعلیم گھر کی ایپلیکشن کا اعلان کردیا

حکومتِ پنجاب نے طلبا کے لئے تعلیم گھر کی ایپلیکشن کا اعلان کردیا

موجودہ وبائی امراض کی وجہ سے تعلیمی ادارے بند ہونے کے باوجود طلبا کی بڑی تعداد آج اپنی تعلیم سے محروم ہورہی ہے۔ خوش قسمتی سے ، حکومت پاکستان نے وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے اور گھروں میں رہنے والے لوگوں کی حوصلہ افزائی کے لئے بے شمار پروگرام متعارف کرائے ہیں۔

اس مہینے کے شروع میں ، پنجاب حکومت نے تلیم گھر ٹی وی چینل لانچ کیا اور یہ وعدہ بھی کیا کہ جلد ہی اس سے متعلق ایک ایپلیکیشن طلبہ کے لیے لانچ کردی جائیگی۔ اپنے وعدے کو پورا کرتے ہوئے پنجاب حکومت نے تعلیم گھر کی موبائل ایپلیکیشن کو بھی لانچ کردیا۔

پہلی جماعت سے لے کر انٹرمیڈیٹ تک کے طلباء اس ایپلیکیشن کا استعمال کرتے ہوئے بہت جلد تعلیم حاصل کرسکیں گے۔ اس میں مختلف نوعیت کے لوکل اور انٹرایکٹو اسباق شامل ہوں گے جو مفت میں ہر ایک کے لئے دستیاب ہوں گے۔ اینیمیٹڈ ٹیچرز کے ذریعے ایپلیکیشن ، کیبل ٹیلی ویژن ، اور ویب سائٹ پر ریاضی ، سائنس ، لینگویجز اور دیگر مضامین کے لیکچرز بھی دستیاب ہیں۔

آئی ٹی بورڈ کے ڈائریکٹرز اور دیگر سینئر ممبران کے ساتھ ایک میٹنگ میں ، پنجاب انفارمیشن ٹکنالوجی بورڈ (پی آئی ٹی بی) کے چیئرمین اظفر منظور نے ایپلی کیشن کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ اس منصوبے کا مقصد ان طلباء کی مدد کرنا ہے جو دور دراز علاقوں میں رہتے ہیں یا وہ لوگ جو کوویڈ 19 کے سبب اپنے گھروں میں پھنسے پوئے ہیں۔

یہ منصوبہ پنجاب انفارمیشن ٹکنالوجی بورڈ، ، محکمہ اسکول ایجوکیشن اور حکومت پنجاب کے پروگرام مانیٹرنگ اینڈ اِمپلیمینٹیشن یونٹ کے درمیان مشترکہ کوشش ہے۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں