پنجاب کے نجی اسکولوں کی فیسوں میں 20 فیصد کمی کا امکان

پنجاب کے نجی اسکولوں کی فیسوں میں 20 فیصد کمی کا امکان

پنجاب کے نجی اسکولوں کی فیسوں میں 20 فیصد کمی کا امکان

26 مارچ 2020 کو حکومت پنجاب نے نجی اسکولوں کی فیسوں کے معاملے پر بات کرنے کے لئے دو رکنی کمیٹی تشکیل دی۔ وزیر قانون و پارلیمانی امور اور محکمہ اسکول ایجوکیشن نے 29 مارچ کو ایک اجلاس منعقد کیا اور اس بات پر اتفاق کیا کہ نجی اسکولوں کی فیسوں میں 20 فیصد کمی کرنی چاہئے۔ یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ تعطیلات کے دوران اسکول کسی بھی اساتذہ کو ملازمت سے برطرف نہیں کرسکتا اور اساتذہ کو ان کی پوری تنخواہ کی ادائیگی کے ذمہ دار اسکول ہی ہوں گا۔ اسکی رپورٹ وزیر اعلی کو منظوری کے لئے پیش کردی گئی ہے۔

حکومت پنجاب انفارمیشن ٹکنالوجی بورڈ اور پروگرام مانیٹرنگ اور امپلیمینٹیشن یونٹ اسکولوں کے لیکچروں میں بھی مدد فراہم کرنے کا ارادہ رکھتی ہے اور ان لیکچرز کو آن لائن کرنے میں بھی مدد کریگی۔ ہر علاقے میں کیبل آپریٹرز کی مدد سے لیکچرز کو مقامی کیبل نیٹ ورک پر نشر کیا جائے گا۔  پہلی سے آٹھویں کلاس کے لئے ریاضی اور سائنس کے لیکچرز دستیاب کیے جائیں گے۔ جب کے نویں اور دسویں کلاس کے لئے لیکچرز بھی تیار کیے جائیں گے۔

اسکول ایجوکیشن ڈپارٹمنٹ پہلی سے دسویں کلاس تک ہوم ورک مہیا کرے گی ، اور اسے طلبا کے لیے قابلِ رسائی بنائے گی اور ضلعی تعلیم کے محکموں کے ذریعے تقسیم کرے گی۔ اسکول کے ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ نے یہ بھی تجویز کیا کہ طلباء کو ہوم ورک جمع کروانے کی بنیاد پر پہلی سے آٹھویں تک ترقی دی جائے ، تاکہ طلباء ہوم ورک کو سنجیدگی سے لیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں