پاکستان کا پہلا مدرسہ انکیوبیشن سینٹر لاہور میں قائم کیا جائے گا

پاکستان کا پہلا مدرسہ انکیوبیشن سینٹر لاہور میں قائم کیا جائے گا

پاکستان کا پہلا مدرسہ انکیوبیشن سینٹر لاہور میں قائم کیا جائے گا

مدرسہ میں قائم پاکستان کے پہلے بزنس انکیوبیشن سینٹر کے قیام کے لئے مفاہمت نامے پر دستخط کردیئے گئے۔ جامعہ نعیمیہ لاہور، شعور ایجوکیشن اور آگاہی فاؤنڈیشن (ایس ایف ای اے) ، اسلام آباد کے مابین اس مفاہمت نامے پر دستخط کیے گئے۔

پاکستان کے پہلے جدید ترین مدرسہ پر مبنی بزنس انکیوبیشن سینٹر6500 مربع فٹ کے علاقے میں ، مغلپورہ ، لاہور میں نئی ​​جامعہ نعیمیہ عمارت میں قائم کیا جائے گا۔ اس اقدام کا مقصد مدرسے کے طلباء کی معاشی مین اسٹریمنگ میں شامل ہونے اور اقلیتی گروپوں کے لئے زیادہ سے زیادہ معاشی و اقتصادی مواقع پیدا کرنا ہے۔

مزید پڑھیں: برطانیہ میں بورس جانسن پر سخت دباو، اسکول کھول دیئے گئے

انکیوبیشن سینٹر مدرسہ کے طلباء اور گریجویٹس کو بنیادی کاروباری تربیت ، انکیوبیشن سہولت ، رہنمائی اور نیٹ ورکنگ کے مواقع فراہم کرے گا۔ یہ امن اور شہری تعلیم کے لئے آگاہی کے ایک مرکز کے طور پر بھی کام کرے گی اور روزگار اور مہارتوں کو بہتر بنائے گا۔

 ایگزیکٹو ڈائریکٹر شعور فاؤنڈیشن سید علی حمید نے کہا ، "کسی بھی نوجوان کو اپنے معاشرتی پس منظر ، مذہبی وابستگی یا صنف کی وجہ سے پیچھے نہیں چھوڑنا چاہئے ، یہ انکیوبیشن سینٹر تمام ڈومینز میں شامل ہوگا۔"

"پرنسپل جامعہ نعیمیہ ڈاکٹرعلامہ راغب حسین نعیمی نے کہا مدارس کو طلبہ کی اسلامی تعلیم دینے اور انہیں معاشرے کا ایک فعال رکن بنانے کی ضرورت ہے۔ انہیں معاشی مواقع مہیا کرنے سے نہ صرف نوجوانوں کو حوصلہ افزائی ہوسکے گا۔ نوجوان مرد اور خواتین کو معاشرے کی سرپرستی کی ضرورت ہے۔

مزید پڑھیں: پاکستان میں اسکول دوبارہ کھلنے کا فیصلہ سات ستمبر کو ہونے والے اجلاس میں کیا جائے گا

شعور فاؤنڈیشن خاص طور پر خواتین اور نوجوانوں میں پسماندہ گروپوں کی نچلی سطح پر سماجی و اقتصادی ترقی اور بااختیار بنانے کے عمل کو مستحکم بنانا چاہتی ہے۔ جامعہ نعیمیہ اور جامعہ سراجیہ (جامعہ نعیمیہ کی خواتین شاخ) کے پورے پاکستان سے مرد و خواتین طالب علم ہیں اور مدرسوں سے وابستہ ہیں اور وہ صوبائی دارالحکومت میں مقیم ہیں۔ جامعہ نعیمیہ اور جامعہ سراجیہ کو پاکستان کے کاروباری ماحولیاتی نظام میں شامل کرنے سے مدارس کے لئے ایک نئے دور کا آغاز ہوگا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں