پاک ترک معارف نے فاصلاتی تعلیم کے اقدام کے بارے میں بریف کیا

پاک ترک معارف نے فاصلاتی تعلیم کے اقدام کے بارے میں بریف کیا

پاک ترک معارف نے فاصلاتی تعلیم کے اقدام کے بارے میں بریف کیا

پاک معارف فاؤنڈیشن نے ہفتہ کے روز پنجاب کے وزیر تعلیم ڈاکٹر مراد راس سے ملاقات کی تاکہ انہیں پاک ترک معارف فاصلاتی تعلیم کے اقدام کے بارے میں آگاہ کیا جاسکے۔ کنٹری ڈائریکٹر ٹی ایم ایف مسٹر ہارون نے اجلاس کو بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ کورونا وائرس کے دوران تعلیم میں تسلسل کو یقینی بنانے کے لیے پاک ترک معارف وسیع پیمانے پر ای لرننگ کی سہولیات مہیا کرتا ہے۔

پی ٹی ایم کی جانب سے سوشل میڈیا پر کی گئی ایک پوسٹ کے مطابق ڈاکٹر مراد راس نے پی ٹی ایم کے ذریعے فاصلاتی تعلیم کے اقدام کو سراہا اور طلبا کی بہتر تعلیم کے لیے اپنی جانب سے اور اپنی حکومت کے مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

اس سے قبل موصول ہونے والی اطلاعات کے مطابق پاک ترک معارف  کےانٹرنیشنل اسکولوں اور کالجوں نے یکم جون سے کورونا وائرس کے وبائی امراض کے بعد آن لائن تعلیم کا سلسلہ شروع کر رکھا ہے۔

مزید پڑھیں: سندھ حکومت سرکاری اسکولوں کے لیے آن لائن کلاسز شروع کرے گی

پی ٹی ایم نے لاک ڈاؤن کی صورتحال کے دوران انتہائی قلیل عرصے میں تازہ ترین انفراسٹرکچر قائم کیا ہے۔ ایک پریس ریلیز کے مطابق پی ٹی ایم نے سیکھنے کا ایک بھرپور ماحول پیش کیا ہے جو کلاس روم کی روایتی تعلیم سے مختلف ہے۔ پاک ترک معارف کی جانب سے اسباق اور لائیو کلاسز کی بڑھتی ہوئی تعداد کے ساتھ آن لائن لیکچر دینے کے لیے ایک جامع فریم ورک متعارف کرایا گیا ہے۔

اوپن بلیک بورڈ ایل ایم ایس، ٹی ایم ایف رومز  دور دراز کلاسوں کے پہلے مرحلے کے انٹرفیس کے طور پر استعمال ہوتے ہیں اور طلباء نے اسے آسانی سے قبول کرلیا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ پاکستان کے متعدد نجی اسکول اپنے کلاس رومز میں نئی ​​ٹیکنالوجی کے استعمال کو بروئے کار لانے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔

مزید پڑھیں: حکومتی فیصلے کی مخالفت

اس سے پہلے آل پاکستان اسکولز فیڈریشن کے صدر کاشف مرزا نے تعلیمی اداروں کی بندش میں 15 جولائی تک توسیع کے حکومتی فیصلے کو مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ نوے فیصد سے زائد اسکول کرائے کی عمارتوں میں قائم ہیں جبکہ اساتذہ کی تنخواہیں بھی طے ہیں اس لیے ہنگامی بنیادوں پر اسکولوں کو دوبارہ کھولنے کی اجازت دی جائے۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں