حکومت کے احکامات کے باوجود ماجو ان ہاوس امتحانات لیگی

حکومت کے احکامات کے باوجود ماجو ان ہاوس امتحانات لیگی

حکومت کے احکامات کے باوجود ماجو ان ہاوس امتحانات لیگی

طلباء کا کہنا ہے کہ اگر امتحانت کی وجہ سے کوئی کورونا کا شکار ہوا تو یونیورسٹی کو ذمہ دار ٹھہرایا جائیگا۔

جب کہ وفاقی اور صوبائی حکومتوں نے کورونا وائرس پھیلنے کے تناظر میں 15 ستمبر تک تمام تعلیمی اداروں کو بند رکھنے کا فیصلہ کیا تھا ، محمد علی جناح یونیورسٹی انتظامیہ نے مبینہ طور پر آن لائن امتحانات لینے کے بجائے ان ہاوس امتحانات لینے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم عمران خان نے اسٹیم ایجوکیشن کے منصوبے کی منظوری دے دی

یونیورسٹی نے پیر کے روز بیچلرز ، ماسٹرز اور دیگر پروگراموں کے سمر سمسٹر کے فائنل امتحانات کا شیڈول جاری کیا ، جس کے نتیجے میں یونیورسٹی کے طلبا و طالبات میں تشویش پائی گئی۔

ماسٹرز کے ایک طالب علم نے ، اپنا نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ یونیورسٹی نے 500 کے قریب طلباء کو امتحانات کے لئے کیمپس طلب کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ بہت سارے طلبا کے ساتھ ایس او پیز پر عمل نہیں کیا جاسکتا۔

انہوں نے دعویٰ کرتے ہوئے کہا کہ "پورے سمسٹر میں صرف آٹھ آن لائن کلاسز ہر کورس کے لئے لی گئی تھیں اور یونیورسٹی نے انہیں امتحانات سے صرف 10 دن پہلے امتحان کے بارے میں مطلع کیا ہے۔"

مزید پڑھیں: ملک بھر میں ووکیشنل تعلیم کا سلسلہ دوبارہ شروع کیا جائیگا

سندھ حکومت سے یونیورسٹی کے اس اقدام کا نوٹس لینے کی اپیل کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ تعلیمی ادارہ طلبہ کی زندگیاں خطرے میں ڈال رہا ہے۔

ایک اور طالب علم نے مطالبہ کیا کہ امتحانات ملتوی یا آن لائن کروائے جائیں۔ انہوں نے کہا ، "وبائی امراض کی دوسری لہر کے ابھرنے کا خطرہ اب بھی موجود ہے ، اور اگر کوئی طالب علم اس طرح سے وائرس کا شکار ہوجاتا ہے تو ، یونیورسٹی کو اس کا ذمہ دار ٹھہرایا جانا چاہئے اور ان کے علاج معالجے کے اخراجات برداشت کرنے کا پابند ہونا چاہئے۔"

مزید پڑھیں: کے ایم یو نے ای ٹی اے ای ایم ڈی کیٹ کی رجیسٹریشن شیڈول کا اعلان کردیا

انہوں نے مزید کہا کہ اگر ماجو کی انتظامیہ امتحانات میں تاخیر نہیں کریگی تو طلباء احتجاجی مظاہرہ کریں گے۔

ماجو کے ترجمان نے بتایا کہ یکم ستمبر سے 6 ستمبر تک ہونے والے امتحانات کا شیڈول جاری کیا گیا تھا ، ابھی یہ فیصلہ نہیں کیا جاسکتا ہے کہ امتحانات ملتوی کردیئے جائیں گے یا نہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس فیصلے کا اعلان کچھ دنوں میں کیا جائے گا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں