ہاسٹل بند ہونے سے قبائلی اضلاع کے طلبا کو یونیورسٹی جانے سے روک دیا گیا

ہاسٹل بند ہونے سے قبائلی اضلاع کے طلبا کو یونیورسٹی جانے سے روک دیا گیا

ہاسٹل بند ہونے سے قبائلی اضلاع کے طلبا کو یونیورسٹی جانے سے روک دیا گیا

کوہاٹ یونیورسٹی آف سائنس اینڈ ٹکنالوجی میں داخلہ لینے والے خیبر پختونخوا کے قبائلی اضلاع سے تعلق رکھنے والے بہت سارے طلباء کو یونیورسٹی میں داخلے میں پریشانی کا سامنا کرنا پڑرہا ہے کیونکہ انتظامیہ نے کووڈ میں اضافے کے سبب ہاسٹل کی سہولت بند کردی ہے۔

نیشنل کمانڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) نے 26 نومبر 2020 کو انسٹی ٹیوٹ کو ہدایت کی تھی کہ ہاسٹل کی سہولت کو کورونا وائرس کے وبائی مرض کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے بند رکھا جائے۔

مزید پڑھیں: کرغیزستان، پاکستان کے نئےنصاب سے استفادہ کرے گا، کرغیزستان کے وزیر تعلیم کا اعلان

اس سے کے پی کے چھوٹے اور دور دراز اضلاع سے آنے والے بہت سارے طلبا مشکل کا شکار ہوگئے ہیں۔

کلاسز آن لائن شفٹ کرنے کی وجہ سے ضم شدہ اضلاع میں انٹرنیٹ کی سہولیات کی عدم فراہمی کے سبب چھوٹے دیہات کے بہت سارے طلباء کلاسز لینے سے محروم ہیں۔

ٹی این این (ٹرائبل نیوز نیٹ ورک) سے گفتگو کرتے ہوئے کوہاٹ یونیورسٹی سے بزنس ایڈمنسٹریشن میں ماسٹرز کی تعلیم حاصل کرنے والے ایک طالب علم نے بتایا کہ میرے آبائی شہر شمالی وزیرستان میں انٹرنیٹ کی کوئی سہولت موجود نہیں ہے اور مجھے نہیں معلوم کہ میں اپنی تعلیم کو کس طرح جاری رکھوں گا اور آن لائن کلاسز کس طرح لوں گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ حکومت نے پہلے کہا کہ ضم شدہ اضلاع کے ان طلباء کو جہاں انٹرنیٹ کی سہولت موجود نہیں ہے، ہاسٹل میں رہنے کی اجازت ہوگی لیکن بدقسمتی سے یونیورسٹی انتظامیہ نے یہ سہولت بھی چھین لی ہے۔

پچھلے سال ، جب ملک میں کورونا وائرس کے کیسز میں اضافہ ہوا تھا حکومت نے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو کنٹرول کرنے کے لیے ہاسٹل کی سہولیات سمیت تمام تعلیمی اداروں اور مدارس کو بند کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

مزید پڑھیں: ایچ ای سی نے ایل اے ٹی امتحان کی آخری تاریخ کا اعلان کردیا

صوبائی حکومتوں اور این سی او سی کے ساتھ ایک میٹنگ میں وفاقی حکومت نے 11 جنوری 2021 تک موسم سرما کی تعطیلات اور یونیورسٹیوں کو بند رکھنے کا فیصلہ کیا تھا۔

تاہم نامناسب صورتحال کے سبب حکومت نے اس بندش میں فروری تک توسیع کردی تھی۔

اگرچہ کچھ یونیورسٹیز نے ہاسٹلز کو ذاتی نوعیت کی کلاسوں کے دوبارہ شروع ہونے کے بعد بھی بند رکھا ہوا ہے، کچھ یونیورسٹیز کو طلباء کو ہاسٹل شفٹ کرنے اور آن لائن کورس کرنے کی اجازت دی گئی ہے تاکہ وہ اپنے علاقوں میں کمزور انٹرنیٹ کنکشن کے مسئلے سے بچ سکیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں