ایچ ای سی کا کوئین میری یونیورسٹی کی اسکالر شپس کا اعلان

ایچ ای سی کا کوئین میری یونیورسٹی کی اسکالر شپس کا اعلان

ایچ ای سی کا کوئین میری یونیورسٹی کی اسکالر شپس کا اعلان

ہائیر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور کوئین میری یونیورسٹی آف لندن (کیو ایم یو ایل) نے اگلے پانچ سال میں کیو ایم یو ایل کے پی ایچ ڈی پروگرام میں حصہ لینے کے لیے 75 اسکالرز کے لیے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے ہیں۔

دستخط کی آن لائن تقریب پاکستان برطانوی کونسل کے ذریعے منعقد کی گئی جس میں ڈاکٹر شائستہ سہیل، ایگزیکٹو ڈائریکٹر (ایچ ای سی) اور پروفیسر کولن گرانٹ وائس پرنسپل انٹرنیشنل ایجوکیشن (کیو ایم یو ایل) نے اس اہم دستاویز پر دستخط کیے۔

مزید پڑھیں:  پنجاب یونیورسٹی: ایسوسی ایٹ ڈگری پروگرام برائے2021 میں داخلے کی آخری تاریخ میں توسیع

ڈاکٹر شائستہ نے اس موقع پر پاکستانی ماہرین تعلیم کے لیے کیو ایم یو ایل کے تعاون کی تعریف کرتے ہوئے اظہار خیال کیا اور امید ظاہر کی کہ دونوں تنظیموں کے درمیان تعاون انسانی نمو کے لیے ایک مثالی ماحول پیدا کرے گا۔ ایک دوسرے کے بارے میں تاثرات کو بہتر بنانے کے لیے تعلیم سے بہتر کوئی اور میڈیم نہیں ہے۔

انہوں نے بتایا کہ کیو ایم یو ایل میں تعلیم حاصل کرنے کے حوالے سے پاکستانی اسکالرز خوش قسمت ہیں جنہیں دنیا کی اس نامور دانش گاہ میں تعلیم حاصل کرنے کا موقع ملا۔ انہوں نے ایچ ای سی کی جانب سے منتخب کردہ اسکالرز کی بھاری فیس معاف کرنے پر یونیورسٹی انتظامیہ کی تعریف کی۔

مزید پڑھیں:  پنجاب کے تعلیمی اداروں میں کیریئر کونسلنگ سینٹرز کے قیام کا اعلان

ستمبر 2016 سے ، ایچ ای سی نے کیو ایم یو ایل کے ساتھ مل کر پاکستانی پی ایچ ڈی اسکالرز کو اعلیٰ معیار کی تحقیقی تربیت کی پیش کش کی ہے۔ جس کے نتیجے میں 35 پاکستانی اسکالر مختلف شعبہ جات میں ڈاکٹریٹ کے پروگرامز پر عمل پیرا ہیں۔

اسی طرح ایچ ای سی کے بہت سے طلباء مختلف سماجی سائنسز کے شعبوں میں ڈگریاں حاصل کر رہے ہیں تاکہ ملک کی سماجی معاشی نمو میں اپنا حصہ ڈال سکیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں