احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پورٹل 5 ستمبر کو آن لائن ہوگا

احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پورٹل 5 ستمبر کو آن لائن ہوگا

احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پورٹل 5 ستمبر کو آن لائن ہوگا

احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پروجیکٹ کے لیے ڈائریکٹنگ کمیٹی نے تعلیمی اجلاسوں کے  2019 اور 20 کے منصوبے کی ترقی کا جائزہ لینے اور 2020-21 کے منصوبے پر عمل در آمد یقینی بنانے کے لیے چھٹا اجلاس طلب کیا۔

اس میٹنگ میں احساس سکالرشپ کی مجموعی پیشرفت کے بارے میں تبادلہ خیال کیا گیا۔ سال 2019-20 کے لئے 50 ہزار7 سو 62 انڈرگریجویٹ طلباء کو 4.827 بلین روپے کی امداد دی جارہی ہے۔

مزید پڑھیں: پاکستان کا پہلا مدرسہ انکیوبیشن سینٹر لاہور میں قائم کیا جائے گا

نیوی گیشن کمیٹی نے سرکاری شعبہ کی 119 یونیورسٹیوں کو اسکالرشپس تقسیم کے لیے ٹائم لائن کا بھی جائزہ لیا۔ اجلاس نے یہ بھی اعلان کیا کہ احساس ایپلی کیشن پورٹل 2020-21 کے لیے آن لائن تجویز کے لئے ستمبر 2020 کے پہلے ہفتے میں آن لائن ہوجائے گا۔

گورنس کمیٹی برائے احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پراجیکٹ کی سربراہی ایس اے پی ایم ڈاکٹر ثانیہ نشتر اور چیئرمین ایچ ای سی ڈاکٹر طارق بنوری نے کی۔

مجموعی طور پر مستحق طلباء کو ہر سال 50 ہزار انڈرگریجویٹ وظائف دیئے جائیں گے جس میں لڑکیوں کی تعداد 50 فیصد ہے۔ اس موقع پرایس اے پی ایم ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا کہ چوبیس ارب روپے اسکالرشپ پروگرام کا مقصد کم آمدنی کا پس منظر رکھنے والے دو لاکھ طالب علموں کی مدد کرنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس مشترکہ اقدام کے تحت جوائنٹ مانیٹرنگ اور جائزہ مشترکہ طریقہ کار تشکیل دیئے گئے ہیں اس کے ذریعے شفافیت اور مساوات کو یقینی بنایا جارہا ہے۔ وزیر اعظم کے ذریعہ مارچ 2020 میں اعلان کردہ احساس انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پراجیکٹ سرکاری شعبے کی یونیورسٹیوں میں انڈرگریجویٹ ڈگری پروگراموں میں تعلیم حاصل کرنے والے کم آمدنی رکھنے والے پس منظر کے حامل تمام طلبا کے لیے دستیاب ہے۔

مزیدپڑھیں: برطانیہ میں بورس جانسن پر سخت دباو، اسکول کھول دیئے گئے

ایچ ای سی کے آن لائن پورٹل کا استعمال کرتے ہوئے پچھلے سال ایک لاکھ 32 ہزار سے زائد   انڈرگریجویٹ طلباء نے اسکالرشپ کے لیے درخواست دی تھی، گذشتہ سال موصول ہونے والی درخواستوں کی انکوائری کی تصدیق اس سال کے اوائل میں کی گئی تھی جس کے بعد اس سارے عمل کو تیز کردیا گیا تھا، اس اسکالرشپ میں ٹیوشن فیس کا احاطہ ہوتا ہے اور ھکومتی منصوبے کے مطابق رہائشی وظیفہ بھی فراہم کیا جائے گا۔ میٹنگ میں فیصلہ کیا گیا کہ احساس انڈرگریجویٹ پورٹل 5 ستمبر 2020 کو سال 2020-21 کے لیے درخواستیں وصول کرے گا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں