صدر عارف علوی کی ایچ ای سی کو اسپیشل بچوں کے لیے خصوصی اقدامات کی ہدایت

صدر عارف علوی کی ایچ ای سی کو اسپیشل بچوں کے لیے خصوصی اقدامات کی ہدایت

صدر عارف علوی کی ایچ ای سی کو اسپیشل بچوں کے لیے خصوصی اقدامات کی ہدایت

 صدر ڈاکٹر عارف علوی نے ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) سے کہا کہ وہ قابل تعلیم یافتہ طلباء کی حوصلہ افزائی کے لیے خصوصی اقدامات کریں جن میں ٹیوشن فیس میں چھوٹ، تعلیمی اداروں میں نقل و حمل کی سہولیات اور عمر کی حد میں نرمی شامل ہے۔

طلباء کو منشیات کی لعنت سے بچانے اور انہیں سیکھنے کی محفوظ جگہ مہیا کرنے کے لیے صدر مملکت نے ایچ ای سی سے اگلے سال مارچ تک اعلیٰ تعلیم کے اداروں کے لیے انسداد منشیات کی پالیسیاں وضع کرنے کی بھی ہدایت کی۔

مزید پڑھیں: عالمی سطح پر آن لائن امتحانی سافٹ ویئر سے طلباٗ پریشان

یہ رہنما اصول صدر مملکت نے اسپیشل طلباء کی منشیات کی لت اور ہیلتھ کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے جاری کیے۔

اجلاس میں وفاقی وزیر تعلیم و پیشہ ورانہ تربیت شفقت محمود، ڈرگ انفورسمنٹ کے وزیر اعظم خان سواتی، وزیر برائے انسانی حقوق ڈاکٹر شیریں مزاری، ایف ای اینڈ پی ٹی سکریٹری فرح حامد خان، نارکوٹکس کنٹرول سیکریٹری شعیب دستگیر، ڈی جی اینٹی نارکوٹکس فورس میجر جنرل عارف ملک اور ایچ ای سی کے چیئرمین ڈاکٹر طارق بنوری نے شرکت کی۔

کانفرنس میں تعلیمی اداروں سے منشیات کے خطرے کو ختم کرنے کی تجاویز پر اظہار خیال کیا گیا۔ اجلاس میں ملک کی مختلف یونیورسٹیز کے وائس چانسلرز نے اداروں میں منشیات کے استعمال کے خاتمے کے لیے اپنی اپنی تجاویز پیش کیں۔ اجلاس میں سوشل ورکرز، میڈیا ، این جی اوز اور سول سوسائٹی کے نمائندگان کو شامل کرکے نوجوانوں میں شعور اجاگر کرنے کی ضرورت پر روشنی ڈالی گئی۔

مزید پڑھیں: دیہی بلوچستان میں بچوں تک کتابیں پہنچانے کے لیے موبائل کیمل لائبریری

اجلاس میں اس امر پر بھی زور دیا گیا کہ تعلیمی اداروں کو منشیات کے استعمال سے بچانے کے لیے وزارت تعلیم ، اے این ایف اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کو مل کر کام کرنے کی ضرورت ہے۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں