اگر آپ کالج میں جدوجہد کررہے ہیں تو ٹریک پر واپس آنے کے 7 نکات

اگر آپ کالج میں جدوجہد کررہے ہیں تو ٹریک پر واپس آنے کے 7 نکات

اگر آپ کالج میں جدوجہد کررہے ہیں تو ٹریک پر واپس آنے کے 7 نکات

جب آپ کالج میں ہوتے ہیں تو مغلوب ہوجانا غیر معمولی بات نہیں ہے۔ جب آپ کام کے تقاضوں اور اپنی ذاتی زندگی کے ساتھ اسکول میں توازن رکھتے ہیں تو ، اس راستے میں ایک دباؤ لمحات ہوسکتے ہیں جس کی وجہ سے آپ تولیہ پھینکنا چاہتے ہیں۔ آپ کو جو بھی چیلنج درپیش ہوسکتا ہے ، ہار نہ ماننا ضروری ہے۔ اس کے بجائے ، مدد حاصل کرنے پر توجہ دیں جو آپ کو پٹری پر واپس جانے کی ضرورت ہے۔ یاد رکھیں ، اپنے کیریئر کے ساتھ اختتام پذیر ہونا وہاں کی کوشش کے قابل ہے۔

1) غور کریں:
جب آپ نے پہلی بار جدوجہد شروع کی اس کے بارے میں سوچنے کے لئے ایک لمحے کا وقت لگائیں۔ آپ کسی عین لمحے کی نشاندہی کرنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں ، جیسے امتحان یا ذاتی زندگی کا واقعہ ، لیکن یہ ایسی چیزوں کا مجموعہ ہوسکتا ہے جس کی وجہ سے آپ پیچھے ہو جاتے ہیں۔ جیسا کہ آپ عکاسی کرتے ہیں ، کسی بھی بری عادت کی نشاندہی کرنے کی کوشش کریں جو آپ کو روک سکتی ہے اور اس کے بارے میں سوچیں کہ آپ ان کی جگہ اچھی عادات سے کیسے لے سکتے ہیں جو آپ کو اپنے مقاصد تک پہنچانے کی اجازت دیتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ ، اپنے آپ کے ساتھ ایمانداری کے ساتھ یہ بتائیں کہ کیا بدلنے کی ضرورت ہے ، لیکن حوصلہ شکنی نہ کریں۔ ہر ایک کو وقتا فوقتا لڑائیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ آپ چیلنج سے بالاتر ہو کر انتخاب کرتے ہیں۔

2) کسی سے بات کریں:
ایک مددگار نظام موجود ہونا ضروری ہے جس پر آپ مشکل وقتوں پر بھروسہ کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کو پریشانی ہو رہی ہے تو ، کسی ایسے شخص سے مدد لیں جس پر آپ اعتماد کرتے ہو ، جیسے پروفیسر ، مشیر ، کیریئر کونسلر ، یا دوست یا کنبہ کے ممبر۔ وہ آپ کو تسلی دے سکتے ہیں کہ سب کچھ ٹھیک ہوجائے گا اور آگے بڑھنے کے طریقے کے بارے میں آپ کو مشورے فراہم کریں گے۔

3) مدد حاصل کریں:
مدد مانگنا کبھی کمزوری کی علامت نہیں ہے۔ یہ طاقت کی علامت ہے! بہت سے اداروں میں طلباء مختلف کیریئر اور تعلیمی وسائل سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں ، جن میں کینوس ، تعلیمی تدریس ، تحریری مرکز ، یا مطالعاتی گروپ شامل ہیں۔ یہ وسائل آپ کو پٹری پر واپس آنے اور مثبت نتائج برقرار رکھنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

4) منظم رہیں اور اپنے وقت کا انتظام کریں
اپنی کرنے کی فہرست کو چھوٹی اور زیادہ قابل انتظام سرگرمیوں میں توڑنا ایک منظم طریقہ ہے۔ نیز ، یہ بھی یقینی بنائیں کہ آپ اپنے آپ کو کاموں کو مکمل کرنے کے لئے مناسب وقت مختص کر رہے ہیں۔ کسی چیز پر زیادہ سے زیادہ وقت گزارنا افضل ہے کہ جلدی سے اسے مکمل کرنے کے ل اس میں جلدی کریں۔ آپ ڈیڈ لائن ، اسائنمنٹس ، اور اہم تاریخوں پر نظر رکھنے کے لئے کوئی منصوبہ ساز حاصل کرنے کی خواہش کرسکتے ہیں۔

5) اہداف کا تعین کریں اور ان پر قائم رہیں:
آپ کی پیشرفت کو ٹریک کرنے کے لئے اہداف کا تعین ایک بہترین نقطہ نظر ہے۔ قلیل اور طویل المیعاد دونوں اہداف پر غور کریں تاکہ آپ کے پاس ہمیشہ مقصد کے لئے کچھ نہ کچھ ہو۔ مثال کے طور پر ، ایک مختصر مدتی مقصد یہ ہوسکتا ہے کہ سمسٹر کے اختتام تک آپ کا گریڈ بڑھایا جائے۔ کسی خاص تاریخ تک گریجویشن کرنا ایک طویل مدتی مقصد ہوسکتا ہے۔ اپنے کیلنڈر میں اپنے اہداف کا سراغ لگائیں اور اپنی پیشرفت کو چیک کرنے کے لئے سنگ میل طے کریں۔

6) ایک منصوبہ بنائیں:
بس پچھلے راستے پر نہ آئیں؛ ٹریک پر رہنے کا منصوبہ بنائیں۔ کامیاب ہونے کے ل آپ کو مختلف طریقے سے آگے بڑھنے کی کیا ضرورت ہے اس کے بارے میں سوچیں۔ مثال کے طور پر ، ایک بار جب آپ کو کام کرنے کا ایک مطالعہ کا معمول مل جاتا ہے تو ، آئندہ امتحانات کے لئے بھی اسی طرح تیاری کا منصوبہ بنائیں۔ اگلی میعاد شروع ہونے سے پہلے ، اگلے سمسٹر کے لئے اپنے مقاصد کا پتہ لگانے کے لئے وقت نکالیں۔ ایک ایسا سسٹم تیار کریں جو آپ کو اسکول اور زندگی کو جتنا ہو سکے بہتر بنانے میں مدد فراہم کرے۔

7) ایک لمبی سانس لیں:
آخر کار ، گہری سانس لیں اور سمجھیں کہ یہ سڑک کا ایک ٹکرا ہے ، سڑک کا اختتام نہیں ہے۔ اپنے چیلنجوں کے بارے میں سیکھنے کے تجربے کے بارے میں سوچئے جو آپ کو ترقی دینے اور مضبوط ہونے میں مدد فراہم کرے گا۔ جدوجہد کے ل اپنے آپ کو شکست نہ دو ، اور یاد رکھنا کہ آپ کی بھلائی ہمیشہ سب سے اہم چیز ہوتی ہے۔ جب اسکول اور زندگی کا وزن آپ کو کم کرتا ہے تو ، اپنی ڈگری حاصل کرنے کی وجوہات یاد رکھیں۔ اگر آپ اس بات پر فوکس کرتے ہیں کہ آپ نے کتنا دور جانا ہے اس کے بجائے کہ آپ پہلے ہی کتنا فاصلہ طے کر چکے ہیں تو ، حوصلہ افزائی کرنا آسان ہوگا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں