کراچی یونیورسٹی نے بی اے اور بی کام کا رجسڑیشن شیڈول جاری کردیا

کراچی یونیورسٹی نے بی اے اور بی کام کا رجسڑیشن شیڈول جاری کردیا

کراچی یونیورسٹی نے بی اے اور بی کام کا رجسڑیشن شیڈول جاری کردیا

کراچی یونیورسٹی نے بی اے اور بی کام کے رجسٹریشن شیڈول اور بیرونی طلبہ کے لیے بی اے، بی ایس سی اور بی کام کے امپروومنٹ ایگزامز کا اعلان کردیا۔

جامعہ کراچی کے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق طلبا اپنی رجسٹریشن کی تصدیق کے لیے 21 دسمبر 2020 ء سے 10 فروری 2021 ء تک 4،500 روپے کا اپنا فیس چالان جمع کراسکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: ٹیوٹا کے ہنرمند نوجوان پروگرام کے دوسرے مرحلے کا آغاز

ایسے حالات میں جب کوئی امیدوار اسی سال مضمون یا اساتذہ کو تبدیل کرنے کا ارادہ رکھتا ہو اسے اضافی    1،500 روپے ادا کرنے ہوں گے۔

جو امیدوار پہلے امتحانات میں شریک ہوئے ہیں ان سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ موضوع کے غیر مناسب تغیرات پر کسی اعتراض کو منظور کرنے کے لیے 2،000 روپے ادا کریں گے۔

چالان کی رقم این بی پی، یو بی ایل، ایچ بی ایل یا سندھ بینک میں جمع کرائی جاسکتی ہے۔ اسی کے ساتھ چالان فارم اور ضروری دستاویزات کے ساتھ سلور جوبلی گیٹ پر واقع رجسٹریشن یونٹ (بیرونی) کاؤنٹر نمبر 3 پر صبح 10 بجے سے دوپہر 1 بجے کے درمیان اندراج فارم جمع کرائے جاسکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: دس ہزار ایجوکیٹرز کے کونٹریکٹ میں توسیع فیصلہ

جامعہ کراچی کے جاری کردہ نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ 2019 یا اس سے قبل انٹرمیڈیٹ کے امتحانات پاس کرنے والے درخواست دہندگان بی اے اور بی کام میں داخلے کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں