ایچ ای سی نے پی ایچ ڈی پروگرام کے لیے نئی داخلہ پالیسی کا اعلان کردیا

ایچ ای سی نے پی ایچ ڈی پروگرام کے لیے نئی داخلہ پالیسی کا اعلان کردیا

ایچ ای سی نے پی ایچ ڈی پروگرام کے لیے نئی داخلہ پالیسی کا اعلان کردیا

ہائیر ایجوکیشن کمیشن آف پاکستان کے ذریعے ایک نیا پی ایچ ڈی پروگرام متعارف کرایا جارہا ہے جس نے طلباء اور ماہرین تعلیم کے سامنے کئی سوالات اٹھادیئے ہیں۔

نظرثانی شدہ پالیسی کے مطابق طلباء بی ایس کی ڈگری مکمل کرنے کے فوراً بعد پی ایچ ڈی کر سکتے ہیں۔ جس کا مطلب یہ ہے کہ 16 سال کی تعلیم کے بعد کم از کم ایک سال ماسٹرز کی ڈگری کے لیے پی ایچ ڈی کی ضرورت نہیں ہے۔ تاہم  پی ایچ ڈی کے لیے درخواست دہندگان سے کم سے کم دو سال تک جاری رہنے والے 30 کورس ورک کریڈٹ گھنٹے مکمل کرنے کی توقع کی جاتی ہے۔

مزید پڑھیں: نجی کالجوں کے داخلے کے لئے پی ایم سی نے آخری تاریخ میں توسیع کردی

اسی طرح موجودہ مجوزہ پالیسی میں یہ واضح کیا گیا ہے کہ اندراج کے تین سال سے کم یا آٹھ سال سے زیادہ عرصے کے اندر پی ایچ ڈی ڈگری مکمل نہیں ہوسکتی ہے۔

اگر ضابطے میں کمی ہوجاتی ہے تو دوسرے ڈسپلن میں درخواست دہندگان ڈگری کے لیے پی ایچ ڈی پروگرام میں داخلہ لے سکتے ہیں۔

یکم جنوری 2021 ء سے لاگو کی گئی پالیسی سے پاکستان کے اور غیر ملکی ماہرین و محقیقن کے لیے پی ایچ ڈی کے تحقیقی مقالے بھیجنے کی سہولت ملتی ہے۔ جبکہ پی ایچ ڈی کے دوران طلباء کے لیے اپنے وطن میں کم سے کم دو سال گزارنے کا پروگرام لازمی قرار دیا گیا ہے۔

ایچ ای سی نے پالیسی پر عمل درآمد کا باضابطہ نوٹیفکیشن جاری نہیں کیا ہے یہی وجہ ہے کہ کچھ یونیورسٹیوں نے آئندہ کی کارروائیوں کی تحقیقات کے لیے اس سے مشورہ طلب کیا ہے۔

مزید پڑھیں: قومی اسمبلی کے ارکان کا ایم ڈی کیٹ 2020 کے امتحانات دوبارہ کرانے پر اصرار

پی ایچ ڈی پروگرام میں داخلے کے بارے میں جامعہ کراچی کے ایچ ای سی کو لکھے گئے ایک خط کے جواب میں  کمیشن نے واضح طور پر بتایا کہ نئی پالیسی جامعات کے لیے لازمی ہے۔ پالیسی سے انکار کے نتیجے میں انسٹی ٹیوٹ کو انتباہ جاری کرنا، داخلہ منسوخ کرنا، داخلے کے لیے این او سی کو معطل یا منسوخ کرنا، عوامی انتباہ اور اسناد کی عدم تصدیق سمیت انسٹی ٹیوٹ کے خلاف مختلف کارروائیاں ہوسکتی ہیں۔

این ای ڈی یونیورسٹی کے وائس چانسلر ڈاکٹر سروش حشمت لودھی کے مطابق اس کا مثبت پہلو یہ ہے کہ اس پالیسی نے کورسز (کریڈٹ آورز) کی تعداد میں اضافہ کیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ پوری دنیا میں بیچلرز ڈگری کے بعد لوگ پی ایچ ڈی کر رہے ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں