ہارورڈ یونیورسٹی نے چار مفت آن لائن کورسز کا آغاز کردیا

ہارورڈ یونیورسٹی نے چار مفت آن لائن کورسز کا آغاز کردیا

ہارورڈ یونیورسٹی نے چار مفت آن لائن کورسز کا آغاز کردیا

ہارورڈ یونیورسٹی نے ایڈکس کے ساتھ شراکت میں چار4 نئے مفت کمپیوٹر سائنس کورسز کا آغاز کیا ہے جو ایک معروف امریکی آن لائن کورس پلیٹ فارم ہے۔

اس سے پہلے کورونا وائرس کی وبائی بیماری کے دوران ہارورڈ یونیورسٹی نے 64 مفت آن لائن کورسز شروع کیے تھے جن کا مقصد پوری دنیا سے طلبہ کو اپنے پسندیدہ مضامین سیکھنے کی ترغیب دینا تھا۔

یہاں سی ایس ففٹی پائتھن کے ساتھ مصنوعی ذہانت کے تعارف کے ساتھ 4 نئے مفت کورسز کی تفصیلات دی جارہی ہیں جو ہارورڈ یونیورسٹی کی جانب سے شروع کیے گئے ہیں۔

ہارورڈ یونیورسٹی کی جانب سے پیش کردہ ان کورسز میں جدید مصنوعی ذہانت کے بنیادی خیالات اور الگورتھمز کا احاطہ کیا گیا ہے۔

سی ایس 50انٹروڈکشن آف آرٹیفیشنل انٹیلیجنس:

طلباء ہاتھوں سے چلنے والے منصوبوں کے ذریعے سی ایس 50 کی موبائل ایپ ڈیولپمنٹ کے ساتھ گراف سرچ الگورتھم، درجہ بندی، اصلاح، کمک سیکھنے اور مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ کے بہت سے دوسرے پہلو سیکھ سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: کراچی یونیورسٹٰی نے پوزیشن ہولڈرز کے لیے مفت تعلیم اور فیس میں کمی کا فیصلہ کرلیا

سی ایس 50 موبائل ایپ:

یہ یونٹ جاوا اسکرپٹ کے بارے میں ہے جس میں ای ایس 6 اور ای ایس 7 بھی شامل ہیں جبکہ جے ایس ایکس اور جاوا اسکرپٹ ایکسٹینشن بھی سکھاتا ہے۔

طلباء ہینڈز آن پراجیکٹس کے ذریعے رسپانس کی مہارت اور اس کی نمونہ ایپ ڈیزائن اور صارف انٹرفیس حاصل کرسکتے ہیں۔

پائتھن کا استعمال برائے تحقیق:

اس کورس کا مقصد پائتھن اور تعارفی اور جدید تکنیک کے درمیان موجود فاصلے کو دور کرنا ہے۔ طلباٗ پائتھن 3 کے بنیادی اصولوں کا مطالعہ کرنے کے بعد تحقیقی ترتیبات میں وسیع پیمانے پر استعمال ہونے والے طریقوں کے بارے میں جان سکتے ہیں۔ پائتھن کے مختلف فیچرز کی نمایاں خصوصیات کی کوریج، ان کی سائنسی گہرائی اور منتخب کردہ مختلف کیس اسٹڈیز کے ساتھ طلباء کو اپنی نئی سیکھی ہوئی پائتھن کی مہارتوں پر بھی عمل کرنا پڑے گا۔

مزید پڑھیں: بی آئی ایس ای لاہور نے ایچ ایس ایس سی خصوصی امتحان 2020 کے لئے رول نمبر سلپس جاری کردیں

ڈیٹا سائنس، آر بیسکز:

یہ کورس طلبا کو آر پروگرامنگ کے بنیادی اصول سکھاتا ہے۔ اس پروگرام میں طلباء آر فنکشنز اور ڈیٹا فارم، ویکٹرز اور اس پورے کورس میں سورٹنگ جیسے جدید افعال سیکھ سکتے ہیں۔ اس پروگرام میں دیگر عام پروگرامنگ کے افعال میں شامل کمانڈز کو بھی استعمال کیا جائے گا اور اعداد و شمار کے الٹ پھیر کی تشریح کی جائے گی اورویژولائز ڈیٹا کا مطالعہ کیا جائے گا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں