ایف پی ایس سی نے سی ایس ایس 2019 کے نتائج کا اعلان کردیا

ایف پی ایس سی نے سی ایس ایس 2019 کے نتائج کا اعلان کردیا

ایف پی ایس سی نے سی ایس ایس 2019 کے نتائج کا اعلان کردیا

فیڈرل پبلک سروس کمیشن (ایف پی ایس سی) نے وفاقی حکومت کے تحت گریڈ 17 کے لیے 2019 کے سی ایس ایس امتحانات کے نتائج کا اعلان کردیا۔

سی ایس ایس 2019 کے امتحانات میں پنجاب کے رانا حیدر طاہر نے ٹاپ کیا ہے اور ایف پی ایس سی نے پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروسز (پی اے ایس) کے لیے انھیں نامزد کیا ہے۔ جبکہ پنجاب کے محمد داؤد سلیمی اور گلگت بلتستان / فاٹا کے عزیر علی خان بالترتیب دوسرے اور تیسرے نمبر پر ہیں اور دونوں کو ہی پی اے ایس کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ سی ایس ایس 2019 کے نتائج میں سندھ اربن کے امتحانات سے عبدالباسط صدیقی نے 5 ویں پوزیشن حاصل کی ہے اور سندھ اربن سے پہلی پوزیشن حاصل کی ہے انھیں بھی پی اے ایس کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ ندیم بلوچ نے سندھ دیہی سے چھٹی پوزیشن حاصل کی ہے اور پی اے ایس کے لیے نامزدگی حاصل کی ہے۔ انم بابر نے کے پی کے سے 8 ویں پوزیشن حاصل کی ہے اور کے پی کے امتحانات میں پہلی پوزیشن حاصل کی ہے ، جس کی وجہ سے انھیں بھی پی اے ایس کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ فروا بتول نے سی ایس ایس امتحان میں نویں پوزیشن حاصل کی ہے اور بلوچستان سے ٹاپ کیا ہے ، انھیں پی اے ایس کے لیے نامزد کیا گیا ہے۔ عثمان عزیز میر نے آزاد جموں و کشمیر امتحانات میں ٹاپ کیا ہے ، اور سی ایس ایس کے امتحان میں 46 ویں پوزیشن حاصل کرکے پی اے ایس کے لیے نامزدگی حاصل کی ہے۔

ابتدائی طور پر ، سی ایس ایس 2019 کے امتحان کے لئے 23،403 امیدواروں نے درخواست دی تھی۔ لیکن صرف 14،521 امیدوار امتحان میں شریک ہوئے تھے ، اور 14،521 میں سے ، صرف 372 شرکاء تحریری امتحان میں پاس ہوئے۔ سی ایس ایس 2019 کے امتحان کو کلئیر کرنے والے 372 شرکاء میں سے 214 کو ایف پی ایس سی کے ذریعہ مختلف گروپس اور محکموں میں حتمی تقرری کے لئے تجویز کیا گیا ہے۔

کلئیر کرنے والے شرکاء میں 132 مرد اور 82 خواتین امیدوار شامل ہیں جنہیں ایف پی ایس سی کی جانب سے تقرری کے لیے تجویز کیا گیا ہے۔

سی ایس ایس 2019 کے امتحانات میں کامیابی کا تناسب 2.51٪ فیصد ہے جبکہ سی ایس ایس 2018 میں یہ تناسب 4.77٪ فیصد تھا۔

مزید معلومات کے لئے ، ایف پی ایس سی کے تجویز کردہ امیدواروں کو سیکشن آفیسر (ٹی وی) اسٹیبلشمنٹ ڈویژن اسلام آباد سے رابطہ کرنے کے لیے کہا گیا ہے۔

سی ایس ایس 2019 کے امتحان کا مکمل نتیجہ دیکھنے کے لئے ، ایف پی ایس سی کی آفیشل ویب سائٹ دیکھیں۔

 

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں