نہ امتحانات منسوخ ہوں گے اور نہ شیڈول تبدیل ہوگا، شفقت محمود نے کیمبرج کے طلبا کو آگاہ کردیا

نہ امتحانات منسوخ ہوں گے اور نہ شیڈول تبدیل ہوگا، شفقت محمود نے کیمبرج کے طلبا کو آگاہ کردیا

نہ امتحانات منسوخ ہوں گے اور نہ شیڈول تبدیل ہوگا، شفقت محمود نے کیمبرج کے طلبا کو آگاہ کردیا

منگل کے روز وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ پاکستان میں کیمبرج کے امتحانات مقررہ وقت کے مطابق ہی شروع ہوں گے۔ انہوں اس بات پر زور دیا کہ اس معاملے پر حکومتی ہدایات میں قطعی کوئی تبدیلی نہیں کی جائے گی۔

حکومت کے فیصلے کے مطابق اے ایس اور اے لیول کے امتحانات رواں ماہ 26 اپریل سے شروع ہوں گے جبکہ او لیول کے امتحانات 10 مئی سے کیمبرج بورڈ کے نظر ثانی شدہ شیڈول کے مطابق شروع ہوں گے۔

انہوں نے اعلان کیا کہ امتحانات کو حتمی قرار دینے کے ساتھ ہی آگے بڑھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے اور اس سلسلے میں مزید کوئی غور و خوض نہیں کیا جائے گا۔

مزید پڑھیں: یو اے ای:17 سالہ پاکستانی طالبہ کیلیفورنیا کے اسٹوڈنٹس سینیٹ کے لیے منتخب

وفاقی وزیر نے میڈیا سے بات چیت کے دوران بتایا کہ پورے پاکستان سے صرف 85،000 طلباء موجود ہیں جو اے، اے ایس اور او لیول امتحانات کے لیے بیٹھتے ہیں، جبکہ مقامی بورڈ کے امتحانات میں 40 لاکھ طلباء بیٹھتے ہیں۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ بہت کم تعداد میں طلباء کووڈ سے متاثر ہوئے ہیں اور یہ حقیقت یہ ہے کہ کیمبرج کے ایگزامینیشن بورڈ پر حکومت کا کوئی اختیار نہیں ہے۔

چاروں صوبوں اور فیڈریشن کے صحت اور تعلیم کے حکام نے باہمی فیصلہ کیا تھا کہ اس سال اے، اے ایس اور او لیول کے امتحانات کے شیڈول میں کوئی تبدیلی نہیں کی جائے گی، اور نہ امتحانات منسوخ کیے جائیں گے۔

وفاقی وزیر کے مطابق کیمبرج نے یقین دلایا ہے کہ کورونا وائرس سے بچاؤ کے ایس او پیز پر مکمل عمل در آمد کو یقینی بنائیں گے، چھ میٹر کے فاصلے پر میزیں رکھی جائیں گی، امتحانی مراکز کے باہر کسی بھی طرح کے ہجوم کی اجازت نہیں ہوگی۔

مزید پڑھٰں: پنجاب یونیورسٹی: آن لائن فارم اور فیس جمع کروانے کے لیے نیا شیڈول جاری

وفاقی وزیر نے کہا کہ کیمبرج کے امتحانات کا آسانی سے انتظام کیا جاسکتا ہے کیونکہ امتحانات میں طلباء کی تعداد بہت زیادہ نہیں ہوتی ہے۔

وفاقی وزیر نے دوسرے ممالک میں امتحانات منسوخ کرنے سے متعلق طلباء کی شکایات کا بھی جواب دیا، انہوں نے کہا کہ یہ درست نہیں ہے۔ بنگلہ دیش کے علاوہ، ہندوستان، سری لنکا اور نیپال کے علاوہ دوسرے ممالک میں بھی امتحانات آگے بڑھ رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کیمبرج کے ذریعے ہمارے ساتھ جو اعداد و شمار شیئر کیے گئے ہیں ان کے مطابق، 80 فیصد ممالک میں امتحانات شیڈول کے مطابق آگے بڑھ رہے ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں