معذور افراد تعلیم تک رسائی کے مستحق ہیں، صدر علوی

معذور افراد تعلیم تک رسائی کے مستحق ہیں، صدر علوی

معذور افراد تعلیم تک رسائی کے مستحق ہیں، صدر علوی

صدر ڈاکٹر عارف علوی نے منگل کے روز ایک تقریب میں کہا کہ معذور افراد مساوی بنیادوں پر تعلیم اور روزگار تک رسائی کے مستحق ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تعلیم اور روزگار کو ان کے "مساوی حق کے طور پر فراہم کیا جانا چاہئے۔

صدر ہاؤس میں منعقدہ وہیل چیئر تقسیم تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صدر نے کہا کہ ، "ریاست معاشرے کو اس انداز میں تبدیل کرنے کی ذمہ دار ہے کہ وہ یکجا ہوجائے اور زندگی کے تمام طبقات میں مختلف صلاحیت رکھنے والے افراد کو سامنے لائے۔"

مزید پڑھیں: پنجاب حکومت نے اساتذہ کے لئے آن لائن پورٹل کا آغاز کردیا

تقریب کے دوران آذربائیجان کے سفارتخانے نے پاکستان میں معذور افراد کو 100 وہیل چیئر تحفے میں دیں۔ اس تقریب میں خاتون اول ثمینہ علوی ، آذربائیجان کی سفیر علی علی زادہ اور بچوں سمیت معذور افراد نے شرکت کی۔

انہوں نے مزید کہا کہ جسمانی ، بصری اور سماعت سے متعلق معذوری والے افراد کو با آسانی اسکول کے باقاعدہ نظام میں ایڈجسٹ کیا جاسکتا ہے۔

مزید پڑھیں: اسکولوں کا 11 جنوری کو کھلنا ممکن نہیں، وزیرِ تعلیم پنجاب

انہوں نے مزید کہا کہ ، اب وقت آگیا ہے کہ معذور افراد کی درجہ بندی کو مسترد کیا جائے اور انھیں امکانات اور سہولیات تک رسائی کی اجازت دی جائے۔ انہوں نے ملازمتوں میں معذوری والے کوٹہ کا صحیح طور پر اطلاق کرنے اور قومی پیشہ ور اور تکنیکی تربیتی کمیشن (این اے وی ٹی ٹی سی) اور ٹیکنیکل ایجوکیشن اینڈ ووکیشنل ٹریننگ اتھارٹی (ٹی ای وی ٹی اے) کے موثر نتائج کے ذریعے تربیت کو محفوظ رکھنے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں