سعودی یونیورسٹی میں طلبا کی تشخیص کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجیز

سعودی یونیورسٹی میں طلبا کی تشخیص کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجیز

سعودی یونیورسٹی میں طلبا کی تشخیص کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجیز

سعودی الیکٹرانک یونیورسٹی میں 12000 سے زائد طلباء کی تشخیص کے لیے مصنوعی ذہانت کا استعمال کیا جا رہا ہے۔

گاما لرن کی جاری کردہ پریس ریلیز کے مطابق یونیورسٹی نے جدید ترین ای لرننگ ٹیکنالوجیز تعینات کی ہیں جو سعودی عرب میں ڈیجیٹل تبدیلی کے لیے غیر معمولی کامیابی کی کہانی کی نمائندگی کرتی ہیں اور گاما لرن کے "سافٹ ایسز" کی صلاحیتوں پر زور دیتی ہیں۔

دستاویز میں کہا گیا ہے کہ یہ تشخیص اسمارٹ لرننگ ٹیکنالوجی، تشخیص اور تعلیمی معیار کے پی آئیز کو ترقی دینے میں عالمی رہنما بننے کے لیے گاما لرن کی کوششوں کا حصہ ہے۔ دستاویز میں کہا گیا ہے کہ انٹیلیجنس اسسمنٹ پلیٹ فارم کے ذریعے سات مضامین میں سعودی الیکٹرانک یونیورسٹی (ایس ای یو) کے 12،000 طلباٗ کا جائزہ لیا گیا۔ اس میں مزید کہا گیا ہے کہ تمام طلباء نے مصنوعی ذہانت کی طاقت کے ذریعے بغیر کسی انسانی عوامل پر انحصار کیے گھر سے ہی اپنے مڈٹرمز مکمل کیے۔

اس کامیابی سے گاما لرن کا "سوئفٹ ایسز" انٹیلجنٹ اسسمنٹ مینیجمنٹ پلیٹ فارم تعلیمی اداروں کے کسی بھی تعداد یا اس کے سائز کے لیے متنوع منظرناموں میں ہر طرح کے جائزہ لینے میں اپنی صلاحیتوں کا ثبوت دیتا ہے۔

طلباء نے امتحانات کے لیے اپنے ذاتی ڈیوائسز کا استعمال کیا، جیسے "سوئفٹ اسیز" کسی بھی ڈیوائس اور کسی بھی مشہور آپریٹنگ سسٹم پر کام کرسکتا ہے۔ ایس ای یو اب ایک مکمل سیکھنے والا ماڈل پیش کرسکتا ہے جس سے طلبہ کو کسی بھی جگہ، کسی بھی وقت تشخیص کرنے کی اجازت مل جاتی ہے۔

گاما لرن سے متعلق:

ابو ظہبی، متحدہ عرب امارات میں 1989 میں قائم کیا گیا، گاما لرن اسمارٹ تشخیص کے میدان میں وسیع پیمانے پر اسمارٹ سیکھنے اور تربیت کے حل، ڈیجیٹل نصاب کی نشوونما اور خدمات تک رسائی فراہم کرتا ہے، جس سے تعلیمی اور تربیتی عمل کے نتائج برآمد ہوتے ہیں۔

ای لرننگ کے حل کے لیے گاما لرن، مائیکرو سافٹ کا عالمی پارٹنر ہے۔ سوئفٹ اسیز ایک زبردست اور پرکشش نتیجے پر مبنی اسسمنٹ مینیجمنٹ پلیٹ فارم ہے جو ہر طرح کے اسٹرکچر کی تشریح، کیرینگ اور ٹریسنگ اسسمنٹ کے پورے عمل کو تیار کر کے اس کی نگرانی کرتا ہے اور حقیقی دنیا کے منظرناموں (رابطے ، آلات) کے سلسلے میں ہر ڈویژن کے خصوصی حل لے کر کام کرتا ہے۔  

گاما لرن عرب نیٹ ورک برائے کوالٹی اشورنس ان ہائیر ایجوکیشن (اے این کیو اے ایچ ای) کا ممبر ہے۔ اس کے بنیادی اہداف میں سے ایک یہ ہے کہ زندگی کے معیار کو بہتر بنانے، حاصل کرنے اور تعلیم کے حصول کے لئے انسانی ترقی اور ملینیم ترقیاتی اہداف کے حصول کے لیے دنیا بھر کے ممالک کی مدد کرنا، جس سے افراد اور حکومتوں دونوں کے لیے قابل حصول معاشی خوشحالی کو موثر بنایا جاسکے۔

گاما لرن کے اسمارٹ حل دنیا کے بہت سے ممالک میں نافذ کیے گئے ہیں، جن میں متحدہ عرب امارات، سعودی عرب ، مصر، ملائیشیا، جنوبی افریقہ اور کینیا شامل ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں