یو ای ٹی اور یو ایچ ایس آن لائن داخلہ ٹیسٹ لینے کا اعلان

یو ای ٹی اور یو ایچ ایس آن لائن داخلہ ٹیسٹ لینے کا اعلان

یو ای ٹی اور یو ایچ ایس آن لائن داخلہ ٹیسٹ لینے کا اعلان

کورونا وائرس کے دوران ، یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (یو ای ٹی) اور یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز (یو ایچ ایس) نے پنجاب بھر کے میڈیکل اداروں میں آن لائن داخلہ امتحانات کے انعقاد کے لئے ایک مخصوص حکمت عملی تیار کرنے پر اتفاق کیا ہے۔

یہ فیصلہ وائس چانسلر یو ای ٹی ، پروفیسر سید منصور سرور ، اور پروفیسر جاوید اکرم ، وائس چانسلر یو ایچ ایس کے درمیان ایک اجلاس میں کیا گیا۔ رجسٹرار یو ایچ ایس ، ڈاکٹر اسد ظہیر ، کنٹرولر امتحان ، ڈاکٹر ثاقب محمود ، اور سینئر عملہ اور فیکلٹی ممبران بھی اس اجلاس میں شریک تھے۔

پروفیسر سرور نے انکشاف کیا کہ اس سال یو ای ٹی نے ورچوئل یونیورسٹی کے ساتھ شراکت میں داخلے کے لئے آن لائن ای کیٹ داخلہ امتحان کا اہتمام کیا۔

3 سے 6 اگست کے درمیان تقریبا 33،000 امیدوار کمپیوٹر لیبز میں مختلف شفٹوں میں آن لائن داخلہ ٹیسٹ دیں گے۔ پروفیسر سرور نے مزید کہا کہ امیدوار جولائی کے آخر تک ایک موک امتحان میں حصہ لے سکیں گے۔

وائس چانسلر یو ای ٹی نے کہا کہ ایم ڈہ کیٹ انٹری ٹیسٹ کے دوران سماجی دوری والے ایس او پیز پر سختی سے عمل کیا جائے گا۔ کورونا وائرس کی نشانیوں کی جانچ پڑتال کے بعد ، طلباء اور عملے کے ممبروں کو ٹیسٹ مراکز تک رسائی کی اجازت دی جائے گی۔

وائس چانسلر یو ایچ ایس نے کہا کہ میڈیکل ادارے اس سال کے لئے ایم ڈی کیٹ امتحان کا فیصلہ کورونا وائرس کی صورتِحال کو دیکھ کر کررہے ہیں۔

تاہم ، حکومت تمام وفاقی اور صوبائی اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر اس سلسلے میں حتمی فیصلہ کرے گی۔

پروفیسر اکرم نے کہا کہ اس سال کورونا وائرس پھیلنے سے پہلے تقریبا 80،000 امیدواروں نے ایم ڈی کیٹ امتحان دینا تھا۔ انہوں نے کنٹرولر امتحان یو ایچ ایس کو ہدایت کی کہ وہ ستمبر میں امتحان کے طریقہ کار کو ممکن بنانے کے لئے یو ای ٹی کے ساتھ مل کر ایک لائحہ عمل تیار کریں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں