لمزمیں پہلی ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام

لمزمیں پہلی ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام

لمزمیں پہلی ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام

کوویڈ 19 کے دوران، لمز نے فیس بک کے ذریعے گریجویشن کلاس 2020 کے لئے پہلی مرتبہ ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام کیا۔ اس موقع پر نوبل انعام یافتہ ملالہ یوسف زئی نے بھی تقریر کی۔

لمزمیں پہلی ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام

لمز کے ریکٹر شاہد حسین ، بانی پرو چانسلر سید بابر علی ، پرو چانسلر عبدالرزاق داؤد ، اور وائس چانسلر ڈاکٹر ارشاد احمد سمیت یونیورسٹی انتظامیہ نے 1،092 گریجویشن طلبہ کے ساتھ مبارکبادی پیغامات کا اظہار کیا۔ ورچوئل کانووکیشن میں والدین ، ​​اساتذہ اور یونیورسٹی کے عملے نے بھی شرکت کی۔

مزید پڑھیں: پنجاب بک بورڈ کے سربراہ کی نامناسب سرگرمیوں میں ملوث ہونے کے الزام کی تردید

ڈاکٹر ارشاد احمد نے طلباء کی تعریف کی اور انہیں آگے بڑھتے ہوئے معاشرے کی حمایت کرنے کی ترغیب دی اور کہا کہ "یہ ایک ایسا وقت ہے جب لوگوں میں مدد کی طلب میں اضافہ ہورہا ہے ، جب معاشی اور ذاتی نقصانات زیادہ واضح ہورہے ہیں ، اور جب معاشرتی مصائب اور عدم مساوات ایک نئے معنیٰ لے رہے ہیں۔"

اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے یوسف زئی نے کہا کہ ان کا تجربہ انھیں یہ سکھاتا ہے کہ تبدیلی خود نہیں آتی اور اس کے لئے آگے بڑھنے، دستبرداری اختیار کرنے اور کچھ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ انہوں نے طلبا کو حوصلہ افزائی کی کہ وہ معیاری تعلیم میں زیادہ سے زیادہ سرمایہ کاری کے لئے حکومت کی مدد کریں۔

لمزمیں پہلی ورچوئل کانووکیشن کا اہتمام

ریکٹر لمز کہا کہ جب طلباء حقیقی دنیا سامنا کریں تو وہ مسائل کے جدید حل پر غور کریں۔

مزید پڑھیں: امریکہ جانے والے طلبا کے بہاؤ کو روکنے کے لیے ٹرمپ کی سخت پالیسیاں

اس کے بعد طلباء کو آن لائن ڈگریاں دیں گئیں۔

 

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں