ایچ ای سی کی جی سی ایف گرانٹ کے تحت تجاویز پیش کرنے کی دعوت

ایچ ای سی کی جی سی ایف گرانٹ کے تحت تجاویز پیش کرنے کی دعوت

ایچ ای سی کی جی سی ایف گرانٹ کے تحت تجاویز پیش کرنے کی دعوت

ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) نے گرینڈ چیلنج فنڈ (جی سی ایف) ریسرچ گرانٹ پروگرام برائے 2021 کے تحت سرکاری و نجی یونیورسٹیوں کے پاکستانی فیکلٹی ممبرز سے ایچ ای سی کی مالی معاونت کے لیے تحقیقی تجاویز طلب کی ہیں۔

مزید پڑھیں: پرائمری سے مڈل تک کے امتحانات ملتوی

سرکاری ذرائع نے پیر کے روز میڈیا کے سامنے انکشاف کرتے ہوئے بتایا کہ جی سی ایف ایوارڈ کے لیے فنڈ کی رقم زیادہ سے زیادہ تین سال کے منصوبے کے لیے 15 ملین سے 225 ملین روپے ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایچ ای سی نے 23 مئی کو منصوبے کا خاکہ پیش کرنے کی آخری تاریخ کے طور پر اعلان کیا ہے۔

مزید معلومات کے لئے ، فیکلٹی ممبرز کو ایچ ای سی کی ویب سائٹ کا دورہ کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ درج ذیل لنک پر کلک کرکے اس بارے میں تفصیلی معلومات حاصل کی جاسکتی ہیں۔

www.hec.gov.pk/site/GCF

حکام کے مطابق گرینڈ چیلنج فنڈ پاکستان پراجیکٹ میں ہائر ایجوکیشن ڈیولپمنٹ کا ایک کلیدی عنصر ہے جسے ورلڈ بینک کا تعاون حاصل ہے اور اسے ایچ ای سی کے ذریعے نافذ کیا گیا ہے۔

ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ گرینڈ چیلنج فنڈ معیشت کے اسٹریٹجک شعبوں میں تحقیقی صلاحیتوں کو فروغ دینے کے لیے متوقع ہے اور مسابقتی، ہم مرتبہ جائزہ شدہ تجاویز کی جانچ پڑتال پر مبنی منتخب اداروں کو فنڈ فراہم کرے گا۔

مزید پڑھیں: سندھ میں میٹرک اور انٹرمیڈیٹ کے امتحانات کے لیے گرانٹ کا انتظار

انہوں نے مزید کہا کہ جی سی ایف بڑے حجم کے، کثیر الثقاتی، کثیر جہتی تحقیقی منصوبوں کی معاونت کرے گا۔ توقع کی جاتی ہے کہ جی سی ایف کے کامیاب منصوبوں کے دائرہ کار میں باہمی تعاون کے ساتھ تحقیقی ٹیمیں معاشرتی اثرات کے لیے تحقیقی پیشرفت تیز کرنے کے لیے باہمی تعاون کے ساتھ کام کریں گی۔

جی سی ایف قومی مفاد کے ترجیحی موضوعاتی شعبوں میں تحقیق کی معاونت پر مرکوز ہے۔ حکام کا کہنا ہے کہ جی سی ایف قومی مفاد کے درج ذیل شعبوں میں جدت اور تحقیق کی حمایت پر مرکوز ہے جس میں فوڈ سیکیورٹی، واٹر مینیجمنٹ اینڈ سسٹین ایبلٹی، پائیدار توانائی، سوشیالوجی اینڈ فلاسفی، ترقیاتی معاشیات، شہری منصوبہ بندی اور دیگر شامل ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں