ڈسٹنس ایجوکیشن کی بڑھتی ہوئ اہمیت

ڈسٹنس ایجوکیشن کی بڑھتی ہوئ اہمیت

ڈسٹنس ایجوکیشن کی بڑھتی ہوئ اہمیت

کیا آپ جانتے ہیں کہ آج سے دو سو سال قبل سن 1800 میں طلبا میلنگ (ڈاک کی خدمات) کے ذریعہ دستاویزات لکھنے، اسائنمنٹ لکھنے اور امتحانات کے امور سر انجام دیتے تھے۔ اس سے ابتدائی صنعتی عہد میں فاصلاتی تعلیم کی موجودگی ثابت ہوتی ہے۔

شاید ان دنوں میں یہ ایک غیر معمولی چیز ہو۔ پھر بھی جیسا کہ تعلیم نے ترقی کی ہے اور ٹیکنالوجی کے معاملات دنیا میں کہیں ترقی یافتہ اور کہیں ترقی پذیر ہیں، فاصلاتی تعلیم خاص طور پر حالیہ ماضی میں مقبولیت حاصل کر چکی ہے۔

عالمی سطح پر مختلف یونیورسٹیز کے ذریعہ ای لرننگ اور آن لائن کورسز کے تعارف کے ساتھ فاصلاتی تعلیم ایک معمول بن گئی ہے۔

بہت سے لوگ جو اپنے ہی ممالک میں رہنا پسند کرتے ہیں وہ آن لائن ڈگری کے لیے درخواست دیتے ہیں۔ ابھی حال ہی میں دنیا میں مہلک وبائی مرض پھیلنے کے بعد دنیا بھر سے بہت سارے طلباء فاصلاتی تعلیم کی طرف منتقل ہو گئے ہیں۔

آئیے معلوم کریں کہ فاصلاتی تعلیم ایک اچھا آپشن کیوں ہے؟

یہ کام کرنے والے پیشہ ور افراد کے لیے بھی ایک محفوظ اور آسان آپشن ہے جو اپنی تعلیمی سرگرمیوں کو اپ گریڈ کرنا چاہتے ہیں۔ بہت سے طلبا فاصلاتی تعلیم کی ڈگری کا انتخاب کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس کرتے ہیں کیونکہ وہ اس کی صداقت پر شک کرتے ہیں اور اس حوالے سے اپنے ذہنوں میں محدود گنجائش رکھتے ہیں۔

انڈسٹری میں رہتے ہوئے کسی کو فقط ڈگری کے بجائے اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں اور علم کی بنیاد پر ملازمت حاصل ہوتی ہے۔ اس کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کی وجہ سے امریکہ اور برطانیہ میں بہت سی یونیورسٹیز نے بھی فاصلاتی تعلیم میں مختصر کورس اور مکمل ڈگری پروگرام پیش کرنا شروع کردیئے ہیں۔

دنیا کے معروف انسٹی ٹیوٹ جیسے ہارورڈ، یوپین، شکاگو یونیورسٹی، آئیوی لیگ اور دیگر یونیورسٹیز بھی فاصلاتی تعلیم کے بارے میں ایم او او سی پروگرام پیش کررہی ہیں۔

ان اداروں نے حال ہی میں پروگراموں کی بہتات فراہم کی تھی جب وبائی امرض کی وجہ سے پوری دنیا کے تعلیمی انسٹی ٹیوٹ لاک ہوگئے تھے۔

مختلف نوعیت کے کام کرنے والے پیشہ ور افراد جو اپنی قابلیت کو اپ ڈیٹ کرنے کا خواب دیکھتے ہیں وہ اب فاصلاتی تعلیم کے ماڈل پر کورس، ڈوئل ڈگری کورسز، ڈپلومہ اور بیچلرز اور ماسٹر ڈگری پروگرامز کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ اگرچہ فاصلاتی تعلیم ان طلباء کے لیے ایک بہترین موقع ہے جو کیمپس میں تعلیم حاصل کرنے کے متحمل نہیں ہوسکتے ہیں لیکن کسی کو بھی اچھی طرح سے تسلیم شدہ اداروں کے ذریعہ پیش کردہ پروگرامز میں داخلہ لینا یقینی ہے۔

آپ کو ماہرین سے ہماری مشیروں کی فہرست میں سے پوچھنا یا ہمارے فورم پر اس حوالے سے استفسار کرنا یا ہمارے فیس بک پیج کے ذریعے ہم تک پہنچنا اور فاصلاتی تعلیم کے بارے میں مختلف یونیورسٹیز کی کورسز اور سرٹیفکیٹ پیش کرنے والی ساکھ کے بارے میں معلوم کرنا چاہیے۔

دوری سے سیکھنے کے ماڈل کی پیروی کرنے والا پیشہ ور فرد مارکیٹ میں بیشتر تکنیکی ملازمتیں بھی حاصل کرتا ہے جیسے ڈیجیٹل مارکیٹنگ، سرچ انجن آپٹیمائزیشن ( ایس ای او) اور ڈیٹا سائنس وغیرہ۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں