آپ کو کونسی غیر ملکی زبان کا مطالعہ کرنا چاہیے؟

آپ کو کونسی غیر ملکی زبان کا مطالعہ کرنا چاہیے؟

آپ کو کونسی غیر ملکی زبان کا مطالعہ کرنا چاہیے؟

کسی بھی دوسری زبان کو سیکھنے میں بہت سارے فائدے ہیں۔ کسی دوسری زبان کو جاننے کی مہارت فقط اسکولوں، کالجوں اور یونیورسٹیوں میں ہی آپ کی مدد نہیں کرتا بلکہ کسی دوسرے ملک میں سفر، نوکری یا کاروبار کرتے وقت بھی آپ کی مدد کرتی ہے۔

کسی بھی دوسری زبان کو سیکھنا اتنا ہی اہم ہے جتنا کہ آپ کے لیے وقت کی اہمیت ہے، تاہم یہاں دشواری یہ ہے کہ بہت سے طلبا کے لیے یہ خیال اتنا واضح نہیں ہے کہ انہیں کون سی زبان سیکھنی چاہیے۔

اگرچہ انگریزی کی اپنی اہمیت ہے اور یہ یقینی طور پر قابل قدر ہے، لیکن یہ اپیلنگ آپشن سے دور ہے۔

یہاں کچھ اہم غیر ملکی زبانوں کے بارے میں تفاصیل شامل کی جارہی ہیں جن کے بارے میں آپ کو سیکھنے کی ضرورت ہے کیونکہ یہ زبانیں مستقبل میں آپ کی مدد کرسکتی ہیں جب آپ پڑھ رہے ہوں یا کسی دوسرے ملک میں کام کررہے ہوں۔

چائنیز:

کاروباری دنیا میں اس زبان کی موجودگی میں اضافے کی وجہ سے اب چینی کو دنیا بھر میں ایک اہم زبان سمجھا جاتا ہے۔ چینی زبان ہالی ووڈ سمیت پوری دنیا میں بہت سارے کاروباروں میں شامل ہیں۔

لہٰذا اگر آپ کاروباری دنیا میں اپنے آگے بڑھنے کے مواقع میں اضافہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ کے لیے سیکنڈ لینگویج کی حیثیت سے چینی زبان سیکھنا ضروری ہے۔

چینی زبان کاروبار میں بہت مفید ہے۔ معاشی طور پر یہ زبان اہم ہے اور جب آپ کہیں بیرونِ ملک سفر کررہے ہوں تو یہ زبان وہاں بھی آپ کی مدد کر سکتی ہے۔

جرمن:

جرمنی کو ایک معاشی دیو کہا جاتا ہے اور جرمنی میں بولی جانے والی جرمن زبان یورپ میں سب سے زیادہ بولی جانے والی مادری زبان کی حیثیت رکھتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ مذہب اور فلسفہ کے ساتھ ساتھ سائنس اور ٹیکنالوجی کی تاریخ کی بھی ایک اہم زبان ہے۔

در حقیقت امریکی سائنسدانوں میں سے 40 فیصد جرمن زبان کے مطالعے کی تجویز پیش کرتے ہیں  جبکہ یہ تعداد پولینڈ اور ہنگری میں چالیس فیصد سے بڑھ کر 70 فیصد سے بھی زیادہ ہو جاتی ہے۔

ہسپانوی:

انگریزی بولنے والے افراد کے لیے سیکھنے کے لیے ہسپانوی زبان ایک آسان کوشش نہیں ہے۔ اس کے پیچھے مختلف وضاحتیں ہیں، جن میں کرہ ارض پر ہسپانوی بولنے والوں کا پھیلائو ہے۔ اس زمین پر سب سے زیادہ بولی جانے والی دوسری بڑی بولی ہسپانوی ہے اور شمالی امریکہ میں بڑے پیامنے پر بولی جانے والی دوسری اہم بولی بھی ہسپانوی ہے۔ لہٰذا آپ کے پاس عام طور پر یہ صلاحیت ہوگی کہ آپ اس کی ریہرسل کرنے کے لیے ہسپانوی بولنے والے کسی مقامی اسپیکر کو تلاش کریں۔

عربی:

عربی کا شمار بھی دنیا کی بڑی اور اہم زبانوں میں ہوتا ہے، عربی 20 سے زیادہ ممالک کی سرکاری زبان ہے اور اس میں 300 ملین سے زیادہ مقامی بولنے والے افراد شامل ہیں۔ یہ مختلف تنظیموں کی بھی اہم زبان ہے۔

عربی زبان پاکستانیوں کے لیے بھی کارآمد ثابت ہوسکتی ہے کیونکہ سعودی عرب پاکستان کا ایک عزیز ترین ملک ہے جس کے ساتھ پاکستانی عوام کی جذبانی اور روحانی وابستگی ہے۔ جب آپ عرب ممالک میں کام کر رہے ہوں تو یہ زبان آپ کی بہت مدد کر سکتی ہے۔

فرانسیسی:

فرانسیسی زبان سیکھنے کا ایک فائدہ یہ ہے کہ ہماری بول چال اور لکھت پڑھت میں استعمال ہونے والے انگریزی الفاظ کا 25 فیصد سے زائد ذخیرہ فرانسیسی زبان سے آتا ہے۔ لہٰذا اگر آپ اس زبان کا انتخاب کرتے ہیں تو یہ آپ کا ایک شاندار آغاز ہوگا۔ فرانسیسی زبان سیکھنا نسبتاً آسان ہے اور ان افراد کے لیے بھی مفید ہے جو بزنس اسٹڈیز کے طالب علم ہیں۔

تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں ©️ 2021 کیمپس گرو

کیا آپ کے ذہن میں کوئی سوال ہے
ڈسکس کریں

× کلک کریں